prao kallkällans förskola

Dom två första dagarna har varit okej jag har fått för det mesta hjälpa till att vakta barnen på min avdelning vilket som har varit ganska jobbigt men det har ändå funkat.
På måndag så började jag 7:30 vilket som kändes välldigt tidigt men eftersom dagisbarnen också var ganska trött så blev det ganksa lungt på morgonen, senare mot eftermiddagen så fick jag stå ute som rastvakt det var ganska chill eftersom det var så varmt väder.
I tisdags så hade jag en ganska jobbig dag eftersom på måndags kvällen fick jag migrän som varade på hela tisdagen men jag fick sluta lite tidigare för min handläggare så jag kunde gå hem och sova bort den mesta huvudvärken.
Imorgon så ska jag följa med min handläggare och några barn till kulturenshus, det kommer bli skojj att få gå lite istället för att vara instängd på en dagisgård :-)


Kommentarer
Postat av: Clara

Vad jobbigt med huvudvärk.

Men det låter som att du är en bra dagisfröken. :)

2011-05-10 @ 23:03:40
URL: http://praoclara.blogg.se/
Postat av: Ellen

Kul att jobba på dagis. Hoppas bara att barnen inte kör alltför mycket med dig ;P

2011-05-11 @ 17:03:54
URL: http://praoellen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hoppas att du slipper fler migränanfall och att vädret fortsätter att vara fint.

2011-05-11 @ 20:12:44
Postat av: Jeanette

Trist med migrän, men bra att den gett med sig. Kul att få gå på Kulturens Hus!:) Kommer nu ihåg att du bad om en PRAO-instruktion, ska maila dig den så snart jag kan (om du inte hittat din gamla eller fått en av en kompis innan) :)

2011-05-12 @ 20:02:18
URL: http://jeanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0