feber och huvudvärk

Hej!

Nu är praoen över vilket som känns ganska nice men synd att jag blev sjuk dom 2 till 3 sista dagarn med feber och huvudvärk en riktigt obehaglig blandning även nu när jag skriver så har jag feber och känner mig väldigt utsliten. Men iallfall om jag ska sammanfatta mina 2 prao veckor så skulle jag säga att det varit två lungna veckor men som fått mig att inse att jag ALDRIG skulle kunna tänka mig att jobba på en förskola :-) men är ändå glad att jag praoade 2 veckor där.
Det var allt jag hade att skriva nu ska jag gå och försöka hitta lite alvedon och sova :-/ HERRÅ!

Kommentarer
Postat av: Elias

Låter som om du har haft det kul,

ses när vi hörs.

2011-05-21 @ 19:16:19
Postat av: Ellen

Krya på dig! :)

2011-05-22 @ 10:45:20
URL: http://ciitrusfrukten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0